Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere gereğince dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun kent analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve rağbet alanları üzere bileğişkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz ciğerin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, şayan maliyette tasni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı trok cidden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde alan saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin art plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğişti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle birlikte artık “ne istersem onu aldatmaırım” devri mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa radde majör gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve haberleşme teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına değin iş proseslerini bileğiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Amma takip eden yıllarda genel ağ kent çaldatmaışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yetişmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir tanıtma kartı olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir süje henüz var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çaldatmaışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında mirlayıp şirketin reel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbunca projenin bugün içre üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kesiksiz üstınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine rabıtlı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, nihayetinde istenilen skorları vermemektedir.